Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.05.2016 22:03 - За буболечките и болните
Автор: billiana Категория: Рецепти   
Прочетен: 5941 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image


По повод предаването на Гала за бръмбарите - знахари искам да споделя за мой спомен.

Когато бях малка майка ми и баща ми коментираха за един случай как един овчар се излекувал от рак в стомаха с буболечки. Лекарите открили на човека коварната болест, лекували го в болница и го изписали. Върнал се на село и продължил да води животните на паша, а коремът все повече го болял. Веднъж както си седял на земята, си казал:

-          Ти ме ядеш, изяде ми корема, но и аз няма да те оставя.

Започнал да лови буболечки и да им вика:

-          Изяжте го рака! Както той ме яде, вие изяжте него!

По цял ден гълтал буболечки. Минало време. В селото го чакали да мре, а той живнал. Болките изчезнали, започнал да се храни. Отишъл на преглед да види какво става със здравето му. Лекарите се изненадали, че няма ракови клетки. Разпитвали го с какво се лекувал, а той отговарял:

-          Ядох буболечки.

-          А какви буболечки?

-          Всякакви, каквито намирах на земята.

Лекарите не му отговаряли, а той продължавал да се хвали, че буболечките му изяли рака. За случая се говореше доста отдавна. Не знам точно коя година е било, но със сигурност преди 1963г., защото баща ми беше още жив и с майка умуваха каква е истината. Всъщност това си е работата за специалистите. Ако ще тогава се бяха заели сериозно колко мъки щяха да спестят на болните и колко животи щяха да удължат. Необходими са сериозни изследвания. Аз така мисля. В моето детство нямаше телевизия, компютри, джиесеми...Технологиите напредват, а лечението с бавни стъпки тромаво се движи. Има сложни и много скъпи апаратури, тонове лекарства се произвеждат, а здрави хора няма. А лекар ми беше казвал: „Радвай се, че те боли, значи си жива. Само умрелите нищо не ги боли.” И още: „Е-е-е, като ви излекуваме, после ние лекарите какво ще правим, няма да имаме работа”.

Как мислите, при такива разсъждения, дали някой ще се заинтересува за буболечките и за хората. Или ще кажат: Еее, а какво ще правим с тия прескъпи апаратури и лекарства? Нали и ние трябва да печелим?!

 И ще продължават хората да мрат и буболечките да си живеят...






Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: billiana
Категория: История
Прочетен: 27547
Постинги: 10
Коментари: 6
Гласове: 45
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031